Reparasjon og service
Fungerer ikkje maskina som den skal?
Kvam Elektro har eigen reparatør som reiser rundt i kvam og omegn. Når vaskemaskina streikar, ovnen ikkje vert varm eller tørketrommelen viser ein forunderleg feilkode kan du ta kontakt. Du når tak i oss enten ved å fylle ut skjema under, over telefon eller kom gjerne innom Power i Øystese!
Ynskjer du heller å ta kontakt direkte med produsent finn du dei i lista under.
Maskiner har to år garanti eller 5 år reklamasjonsrett frå kjøpsdato. Innforbi denne tida kan maskina bli reparert på garanti eller reklamasjonsrett.
NB! Feilbruk eller utanforliggande skader vil eventuelt resultere i fakturerbar service.
Maskiner eldre enn 5 år har ikkje garanti eller reklamasjonsrett. Dersom det er ønskelig kan maskin repareres etter avtale med vår reparatør.
Nokre leverandørar har valgt å bruke eigne repratørar.
Dette gjelder m.a. fylgjande leverandørar:
- Grundig: 815 59 590
- Beko: 815 59 590
- Blomberg: 815 59 590
- Samsung: 216 29 099
- LG: 800 18 740
- Whirlpool: 227 82 580
- Bauknect: 227 82 580
- Indesit: 815 30 028
- Hotpoint: 815 30 028
- Dette gjeld feil på maskiner som blir dekket av garanti og reklamasjon innan 5 år.

Finn din produsent
Tlf.: 815 30 222
https://www.aeg.no/support/
Tlf.: 35 51 62 50
Kundeservice
Tlf.: 22 66 06 00
Tlf.: 22 55 82 22
Tlf.: 815 30 222
Tlf.: 67 06 47 60
Tlf.: 22 07 26 30
Tlf.: 815 59 590
Tlf: 93 24 02 22
Tlf: 22 55 82 22
Tlf.: 800 18 740
Tlf.: 67 17 31 00
Tlf.: 21 03 39 99
Tlf.: 22 07 26 30
Tlf.: 93 24 02 22
Tlf.: 815 56 480
Kontakt din lokale forhandler.
Tlf.: 22 66 05 73
Tlf.: 33 36 70 00
Tlf: 22 78 25 80
Tlf: 815 30 222